domingo, 29 de diciembre de 2013

Amic invisible per el repte de SPP: marcapàgines nadalenc

Son els primers Nadals fent Scrap...i moltes pàgines de Facebook quan arriben aquestes dates proposen reptes...jo que sóc un poc aventurera hem vaig apuntar a alguns...
Aquest amic invisible el van proposar al grup de SPP que amb tanta il.lusió participe, perquè gràcies a ell i al Diari de Nadal...he conegut a unes meravelloses scraperes i millors com a persones...les meues estimades "Dames Europees"....a una de elles l'he coneguda en persona...però això ho contaré un naltre dia....que començé a escriure i perd el fil...jijiji
Vam buscar parella d'intercanvi i sorpresa...la meua amiga Maribel Fernández....quina il.lusió..les dos coincidim amb estil...però ella es molt desperta i ràpida per a crear...
Quan vaig a Correus per el paquet....no m'ho podia creure....la maleta que havia vist al seu blog i que tant m'agradava...havia tingut el detall de fer-me una igual....que també va donar pas a fer-nos un tutorial perquè jo volia fer una...hem sembla tant original...i que ja he practicat i regalat...
Mireu quina meravella

Detall del marcapàgines....amb una meravellosa dedicatòria al darrere

Y la maleta estava pleneta de "llepolies scraperes" que he utilitzat a posteriors treballs com ja voreu més endavant...gràcies Maribel

No hay comentarios:

Publicar un comentario